Vår fredag!

publicerat i Livet;
Helt slut i hela kroppen!! Jag måste verkligen hitta en bra kiropraktor! Tips någon? 
Vi har iaf haft en grymt bra helg på Galejan! Känns riktigt roligt att vi har haft fullt varje lördag&söndag sen vi öppnade! Det ända som saknas är solen. Jag håller tummarna att det blir bra väder till Valborg så vi kan ha premiär för uteserveringen :) 
Idag var det dagens i vanlig ordning och det är fredag för mig och Freddan :D Vi är lediga onsdag&torsdag så vi ska fira hjärtat som fyller år på fredag! Imorgon ska vi med goda vänner till Papi, ska bli så mysigt! 
På fredag ska vi testa Roséfredag på Galejan :) 40:-/glas och 179:-/flaska, kommer ni?? ;)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Just nu pågår det en bloppis i min blogg, du hittar nya/begagnade saker ifrån 50:- och uppåt. Kika gärna in och kolla om du hittar något som faller dig till smak! :) Du hittar allt på: http://miniwiini.blogg.se/category/bloppis.html

Kommentera inlägget här :