Dimma

publicerat i Livet;
Nej!! Var tog solen vägen? Det började väldigt bra men nu ligger det en tjock dimma över Helsingborg :( Det bästa med våren är alla underbara minnen som dyker upp, speciellt barndomsminnen. Jag älskade att åka inlines (fast att jag bröt armar och ben) känna doften av alla som grillade i sina trädgårdar, blommiga tights och Hanson! Det var verkligen livet ;) Ibland önskar jag att man var 10år igen, det största bekymret man hade var vilken Crocker tröja man skulle välja till skolan! 
Idag har jag varit ledig, men jag har ändå hunnit storstäda, dricka kaffe & haft vilda diskussioner på Jacquelines balkong :) 
Snart kommer Fredrik hem med mat från Galejan! Det var Köttfärslimpa på menyn idag! Kl. 19.00 ska vi ner till Stortorget, #Deträckernu manifestation mot våldet. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :